Indulge in Blissful Serenity - Your Time, Your Salon Experience.
Salonreglementen
- Kom niet met andere personen.
- Zet je mobiele telefoon uit tijdens de behandeling.
- Een behandeling of product met korting kan geen extra korting ontvangen.
- Een cadeaubon of een behandeling die al betaald is, is 3 maanden geldig vanaf het moment van uitgifte.
- Wees op tijd voor je afspraak. Als je 10 minuten of meer te laat komt, kan ik besluiten de afspraak te annuleren (zie het volgende punt).
- Afspraken die binnen 24 uur worden geannuleerd, te laat worden aangekomen of niet worden nagekomen, worden volledig in rekening gebracht. Als je binnen 30 dagen dezelfde behandeling opnieuw boekt, betaal je slechts de helft van de prijs voor de volgende afspraak.
- Afspraken met korting (inclusief consulten) die binnen 24 uur worden geannuleerd of niet worden nagekomen, moeten volledig worden betaald.
- Tijdens de nagelbehandeling, houd je hand op de tafel om contact met stoffen te vermijden die het werk kunnen compromitteren.
- Personen onder de 18 jaar kunnen geen semipermanente gel of gel op de nagels krijgen. De nagelunit verandert nog door natuurlijke groei.
- Cosmetische producten die namens een klant worden besteld, worden volledig betaald op het moment van de bestelling.
Ik neem geen verantwoordelijkheid in geval van:
- Irritaties of allergische reacties veroorzaakt door producten gekocht in mijn salon, gebruikt in combinatie met producten die niet in mijn salon zijn gekocht.
- Allergische reacties of irritaties na de behandeling, als je de producten die ik voor thuisgebruik aanbeveel niet gebruikt. Ik ben alleen bekend met de kwaliteit van de producten die ik verkoop en de manier waarop ze gebruikt moeten worden.
- Ik kan geen hulp bieden zonder duidelijke foto’s van het probleem.
- Ik ben pas op de hoogte van je probleem nadat het al is opgelost.
Bedankt voor het lezen van de salonreglementen. Jouw aandacht voor deze richtlijnen helpt me om een betere ervaring voor jou te creëren. Ik waardeer je medewerking en kijk ernaar uit je uitzonderlijke service te bieden tijdens je bezoek.
Thank you to have read the Salon Regulations. Your attention to these guidelines helps me create a better experience for you. I appreciate your cooperation and look forward to providing you with exceptional service during your visit.
Lisa