Ons retour- en restitutiebeleid geldt gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen wij geen volledige restitutie of omruiling meer aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je product ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Er zijn verschillende soorten producten die niet geretourneerd kunnen worden. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet geretourneerd worden. Ook accepteren wij geen producten die intiem of sanitaire artikelen zijn, gevaarlijke stoffen of brandbare vloeistoffen of gassen.
Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten
Om je retour te voltooien, hebben wij een bon of bewijs van aankoop nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend:
- Boeken met duidelijke gebruikssporen
- CD’s, DVD’s, VHS-banden, software, videospelletjes, cassettebandjes of vinylplaten die geopend zijn.
- Elk product dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
- Elk product dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Restituties
Zodra je retour is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij je een e-mail om te bevestigen dat we je geretourneerde product hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen of je restitutie goedgekeurd of afgewezen is.
Als je restitutie wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag automatisch bijgeschreven op je creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode binnen een bepaald aantal dagen.
Verlate of ontbrekende restituties
Als je je restitutie nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je restitutie officieel is geboekt.
Neem daarna contact op met je bank. Vaak is er enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lisaballarin.nl.
Kortingsproducten
Alleen producten tegen de reguliere prijs kunnen worden geretourneerd. Kortingsproducten kunnen niet worden geretourneerd.
Omruilingen
We ruilen producten alleen om als ze defect of beschadigd zijn. Als je het product wilt omruilen voor hetzelfde product, stuur dan een e-mail naar info@lisaballarin.nl
Cadeaus
Als het product als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon ter waarde van je retour. Zodra het geretourneerde product is ontvangen, wordt een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het product niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of de gever de bestelling naar zichzelf liet sturen om het later aan jou te geven, sturen wij de restitutie naar de gever en zij zullen op de hoogte worden gesteld van je retour.
Verzendkosten voor retourzendingen
Om je product te retourneren, dien je het product naar het volgende adres te sturen:
Ranonkelstraat 1
5644 LA Eindhoven
Je bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van je product. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als je een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je restitutie afgetrokken.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost voordat je geruilde product bij je aankomt variëren.
Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. Wij garanderen niet dat we je geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@lisaballarin.nl voor vragen over restituties en retouren.